Імідж бренду: брендований скотч або брендована стрічка
Дуже часто компанії при розрахунку своїх ресурсів не беруть до уваги таку важливу складову як бренд. Навіщо компанії потрібен бренд і що він їй дає? Це марно витрачені гроші та…
Дуже часто компанії при розрахунку своїх ресурсів не беруть до уваги таку важливу складову як бренд. Навіщо компанії потрібен бренд і що він їй дає? Це марно витрачені гроші та…
Згідно з проведеними дослідженнями, 11% споживачів зізналися, що улюблені торгові марки іноді дарують їм безкоштовні подарунки. Звіт DMA “Talking to consumer’s language: retail” (джерело www.dma.org.uk) повідомляє, що близько 47% опитаних…
6 червня хол офісу нашої компанії чарівним чином перетворився – замість звичної ділової атмосфери на дитяче свято з аніматорами, музикою та фарбами. Саме так почалося веселе, незабутнє свято, присвячене Дню…