Дуже часто компанії при розрахунку своїх ресурсів не беруть до уваги таку важливу складову як бренд. Навіщо компанії потрібен бренд і що він їй дає? Це марно витрачені гроші та зусилля чи вкладення у майбутнє?
Бренд – це не просто впізнаваність на ринку, це можливість для компанії продавати більше, а часто ще й дорожче, і все тому, що люди довіряють улюбленому бренду або просто не мають часу шукати щось нове. Перевірений та улюблений бренд найчастіше перемагає у перегонах за споживачем, тому компанії дуже часто замислюються про розвиток бренду.
Важливою складовою впізнаваності бренду є фірмове паковання та/або брендований скотч, який наносять на паковання товару.
Брендований скотч
Брендований скотч – це спеціальна клейка стрічка, на якій розміщують будь-яку інформацію про компанію, логотип, контактні дані, інформація про продукт або рекламну акцію.
Як виготовляють брендований скотч?
Фірмовий скотч не можна купити у звичайному магазині, він виготовляється тільки на замовлення методом флексографічного друку (необхідне векторне зображення наносять на скотч і покривають захисною плівкою).
Використовуючи брендований скотч, ви можете захистити свій продукт від підробки та несанкціонованого розкриття, а бренд стрічка з логотипом або описом акційної пропозиції дозволить виділити товар на полицях магазинів та сприятиме подальшому просуванню бренду.
Брендована стрічка на підкладці
Компанія Gera-Print виготовляє брендовану стрічку на підкладці з індивідуальним дизайном замовника вже понад 20 років. Цю стрічку можна віднести до різновиду бренду скотчу. Самоклеюча брендована стрічка являє собою етикетку, у якої немає обрізного краю (межі), тобто довжина може змінюватись в залежності від ваших потреб.
Особливості брендованої стрічки?
Інформація (логотип, слоган, контакти) на акційну стрічку наноситься циклічно за допомогою флексодруку, що дозволяє друкувати на матеріалах практично будь-якого типу (від паперу до плівки) якісні кольорові зображення. Як результат, друк на брендованій стрічці-етикетці виходить чіткішим, яскравим, стійким і привабливим (на відміну від бренду скотчу, де насиченість кольору і виразність друку значно нижче).
Відмінною особливістю акційних стрічок є те, що ви можете вибрати ширину рулону (залежно від величини товару або ваших уподобань), в той час, як бренд скотч має стандартну ширину 4,8 см.
Ще слід зауважити, що брендований скотч, як правило, виробляють великими партіями (дрібні – просто нерентабельні), а бренд стрічка передбачає можливість виготовлення невеликих кількостей і вам не доведеться переплачувати за тираж.
Таким чином, найчастіше брендована стрічка застосовується для виділення паковання товарів на полицях у магазині та залучення уваги покупців: знижки, акційні пропозиції, новинки тощо. Необхідність у використанні бренд скотчу виникає при пакуванні коробок та маркуванні великої кількості товару.
У разі потреби дизайнери компанії Gera-Print допоможуть розробити індивідуальний макет акційної стрічки, а наше виробництво виготовить необхідний тираж точно у строк та з мінімальним бюджетом