Перейти до вмісту
Поліграфія для бізнесу » Новини компанії » Імідж бренду: брендований скотч або брендована стрічка

Імідж бренду: брендований скотч або брендована стрічка

Дуже часто компанії при розрахунку своїх ресурсів не беруть до уваги таку важливу складову як бренд. Навіщо компанії потрібен бренд і що він їй дає? Це марно витрачені гроші та зусилля чи вкладення у майбутнє?

Бренд – це не просто впізнаваність на ринку, це можливість для компанії продавати більше, а часто ще й дорожче, і все тому, що люди довіряють улюбленому бренду або просто не мають часу шукати щось нове. Перевірений та улюблений бренд найчастіше перемагає у перегонах за споживачем, тому компанії дуже часто замислюються про розвиток бренду.

Важливою складовою впізнаваності бренду є фірмове паковання та/або брендований скотч, який наносять на паковання товару.

Брендований скотч

Брендований скотч – це спеціальна клейка стрічка, на якій розміщують будь-яку інформацію про компанію, логотип, контактні дані, інформація про продукт або рекламну акцію.

Як виготовляють брендований скотч?

Фірмовий скотч не можна купити у звичайному магазині, він виготовляється тільки на замовлення методом флексографічного друку (необхідне векторне зображення наносять на скотч і покривають захисною плівкою).

Використовуючи брендований скотч, ви можете захистити свій продукт від підробки та несанкціонованого розкриття, а бренд стрічка з логотипом або описом акційної пропозиції дозволить виділити товар на полицях магазинів та сприятиме подальшому просуванню бренду.

Брендована стрічка на підкладці

Компанія Gera-Print виготовляє брендовану стрічку на підкладці з індивідуальним дизайном замовника вже понад 20 років. Цю стрічку можна віднести до різновиду бренду скотчу. Самоклеюча  брендована стрічка являє собою етикетку, у якої немає обрізного краю (межі), тобто довжина може змінюватись в залежності від ваших потреб.

Особливості брендованої стрічки?

Інформація (логотип, слоган, контакти) на акційну стрічку наноситься циклічно за допомогою флексодруку, що дозволяє друкувати на матеріалах практично будь-якого типу (від паперу до плівки) якісні кольорові зображення. Як результат, друк на брендованій стрічці-етикетці виходить чіткішим, яскравим, стійким і привабливим (на відміну від бренду скотчу, де насиченість кольору і виразність друку значно нижче).

Відмінною особливістю акційних стрічок є те, що ви можете вибрати ширину рулону (залежно від величини товару або ваших уподобань), в той час,  як бренд скотч має стандартну ширину 4,8 см.

Ще слід зауважити, що брендований скотч, як правило, виробляють великими партіями (дрібні – просто нерентабельні), а бренд стрічка передбачає можливість виготовлення невеликих кількостей і вам не доведеться переплачувати за тираж.

Таким чином, найчастіше брендована стрічка застосовується для виділення паковання товарів на полицях у магазині та залучення уваги покупців: знижки, акційні пропозиції, новинки тощо. Необхідність у використанні бренд скотчу виникає при пакуванні коробок та маркуванні великої кількості товару.

У разі потреби дизайнери компанії Gera-Print допоможуть розробити індивідуальний макет акційної стрічки, а наше виробництво виготовить необхідний тираж точно у строк та з мінімальним бюджетом

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Заповніть форму щоб отримати консультацію

Для заполнения данной формы включите JavaScript в браузере.

Замовити дзвінок

Для заполнения данной формы включите JavaScript в браузере.